Kiwa Nederland B.V.

Kiwa creëert wereldwijd vertrouwen in de producten, diensten, processen, (management)systemen en medewerkers van onze klanten. Dit realiseren wij door onafhankelijke services te bieden op gebied van testen, inspectie en certificering (TIC). Dat doen we in uiteenlopende marktsegmenten, variërend van bouw en energievoorziening tot drinkwater, gezondheidszorg en food, feed & farming. Onze expertisegebieden zijn onder andere managementsystemen, maatschappelijke verantwoordelijkheid en laboratoriumtests. We hebben klanten in de productie- en procesindustrie, (bedrijfs)services, openbare en private nutsbedrijven, overheden en internationale instituties. Kiwa’s kernactiviteiten worden ondersteund en versterkt door (strikt gescheiden) trainingen, consultancy en dataservices. Op basis van gelijkwaardigheid streven we naar een langdurige relatie met onze klanten. Zo willen we een bijdrage leveren aan steeds betrouwbaarder, veiliger, efficiënter en duurzamer wordende organisaties die de hoogste kwaliteit kunnen bieden en op die manier waarde toevoegen aan de samenleving. Bij Kiwa werken meer dan 4700 mensen vanuit ruim 100 kantoren verspreid over meer dan 30 landen over de hele wereld, voornamelijk in Europa, Azië en Zuid-Amerika.

Alles over VWN

Maak kennis met onze vereniging

Over ons

Wij zijn het gezicht van de sector en maken zichtbaar wat onzichtbaar is. Eén stalen gezicht naar buiten. Dat is een vereiste in een tijd waarin de bouw vernieuwt en het bouwproces opnieuw gedefinieerd wordt.

Wij houden ons bezig met de volgende onderwerpen die voor de leden van de VWN van belang zijn; professionaliteit, kwaliteit van het geleverde werk, techniek, innovatie en duurzaam ondernemen. 

Maak kennis met ons

Leden

Betrouwbaar, veilig en solide. Dat zijn de kernwoorden van waaruit de VWN als brancheorganisatie werkt om de belangen van de producenten van wapeningsstaal en de verwerkende bedrijven te behartigen.

Speerpunten zijn techniek en innovatie en de sociaaleconomische belangen van de bedrijven. En niet te vergeten de promotie van de sector en het bijdragen aan een positief imago. Dit doen wij voor onze leden. 

Voor onze leden